Salgsbetingelser
Selger:
Heim St.Hanshaugen AS
0169
Oslo
Norge
Organisasjons.nr: 916 913 966
E-post: sthanshaugen@heimgastropub.no
Telefon:
+47 22567000
Kjøper:
Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.
Priser og merverdiavgift
Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.
Frakt
Alle kjøp på/ved Heim St.Hanshaugen AS, utsalgssteder, med adresse Colletts gate 33
0169 Oslo, avhentes lokalt på stedet. Frakt er derfor ikke relevant.
Betalingsvilkår
Du kan bruke Vipps eller Visa/Mastercard når du handler på nett.
Selger kan kreve betaling for
varen fra det tidspunkt den blir sendt fra Selger til Kjøper
Dersom Kjøper bruker kredittkort
eller debetkort ved betaling, kan Selger reservere kjøpesummen på kortet ved
bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.
Personopplysninger
Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen
informasjon rundt «link til personvern for sted»
Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort
tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. Heim St.Hanshaugen AS, vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger
uten samtykke.
Kortinformasjon
Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Vipps og Elavon, som er
en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All
kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
Avbestilling
Kostnadsfri avbestilling dagen før
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du
oppdaget den, gi Selger skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil
påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre
videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp
(Forbrukerkjøpsloven).
Angrerett
Kontakt Heim Gjøvik
AS på e-post: sthanshaugen@heimgastropub.no ved
spørsmål rundt angrerett.
Uavhentede varer
Varer som ikke blir hentet på utleveringssted på Heim
St.Hanshaugen AS, med adresse Colletts gate 33, 0169 Oslo,
blir belastet med bestilt beløp.
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal
forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan
kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er
tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no. Heim St.Hanshaugen
AS, vil følge Forbrukerklageutvalgets
avgjørelser.